2.2.11

ပင္လယ္ေတြကို ျဖတ္သန္းလာသူ - ေက်ာ္ရင္ျမင့္

http://mmcybermedia.com  မွ အဖြဲ႔၀င္ ဘားခန္းမယ္ေတာ္ႀကီး (breezegirl aka မေလေျပ) ၏ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္ေသာ မဂၢဇင္း၊ ဂ်ာနယ္မ်ားမွ ေဆာင္းပါး၊ ၀တၳဳတို၊ ၀တၳဳလတ္မ်ား ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ေရးသား ေဖာ္ျပထားသည့္ post အား တိုက္ရိုက္ ကူးယူထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ေက်းဇူးတင္ရိွပါေၾကာင္း ေဖာ္ျပအပ္ပါသည္။

http://mmcybermedia.com
http://mmcybermedia.com/community/index.php?topic=23950

ဆရာ ပိုင္စိုးေ၀သည္ ကဗ်ာမ်ားအျပင္ ၀တၳဳတိုမ်ားကိုလည္း ေရးသားခဲ့ပါသည္။

(ကၽြန္ေတာ္ အမွတ္မမွားလွ်င္) ဆရာမဂ်ဴး၏ ပထမဆံုး ပံုႏွိပ္စာမူျဖစ္သည့္ ရာဇ၀င္ထဲမွာ ေမာင့္ကို ထားရစ္ခဲ့ ၀တၳဳတိုေခါင္းစဥ္သည္ ဆရာပိုင္စိုးေ၀၏ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္မွ စာသားျဖစ္သည္။  စာသားသံုးစြဲရန္ ခြင့္ျပဳခဲ့သည့္ ဆရာပိုင္စိုးေ၀အား ေက်းဇူးတင္စကားကို ဆရာမဂ်ဴးက ထို၀တၳဳတိုတြင္ တခုတ္တရ ေဖာ္ျပခဲ့ပါသည္။

ေစာသက္လင္း

* * * * * * * * * *


က်ေနာ္ မဂၢဇင္းမ်ား၊ ဂ်ာနယ္မ်ားမွာပါတဲ့ ေဆာင္းမ်ားေလးေတြ ၀တၳဳတိုေလးေတြ က်ေနာ္ ႏွစ္သက္တဲ့ စာေတြကို တင္ဆက္ေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဓိကရည္႐ြယ္တာကေတာ့ ျမန္မာျပည္နဲ႔ေ၀းေနတဲ့ သူေတြအတြက္ပါ၊ ေနာက္တစ္ခ်က္က ဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္၊ မဂၢဇင္းတစ္အုပ္ ေကာင္းစြာဖတ္ဖို႔ အခ်ိန္ မရႏိုင္တဲ့ သူေတြအတြက္ပါ .. တခ်ိဳ႕ဂ်ာနယ္၊မဂၢဇင္းေတြက အြန္လိုင္းထဲမွာရွိေပမယ့္ .. တခ်ိဳ႕ကေတာ့  အြန္လိုင္းေပၚမွာ မရွိႏိုင္ပါဘူး . အဲ့ဒီအတြက္ .. က်ေနာ္ အဓိက တင္ေပးသြားမွာက အြန္လိုင္းေပၚမွာ မရွိႏိုင္တဲ့ ဂ်ာနယ္၊ မဂၢဇင္းမ်ားထဲက အတုယူဖြယ္ရာ .. အားက်ဖြယ္ရာ စိတ္ဓာတ္တတ္ႂကြဖြယ္ရာ ဗဟုသတု ရဖြယ္ရာ  ေကာင္းတဲ့ ေဆာင္းပါးမ်ား၊ ၀တၳဳတို၊ ၀တၳဳလတ္မ်ားကို တတ္စြမ္းသ၍ တင္ဆက္ေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္ .. က်ေနာ္တင္ေပးလိုက္တဲ့ စာေတြဟာ စာဖတ္သူေတြအားလံုးရဲ႕ ရင္ထဲမွာ တစံုတရာ အေတြးေတြ .. ရ႐ွိခဲ့မယ္ဆိုရင္ . က်ေနာ္ တင္ေပးရႀကိဳးနပ္ပါၿပီခင္ဗ်ာ ....

ေလးစားစြာျဖင့္
ဘားခန္းမယ္ေတာ္ႀကီး (breezegirl aka မေလေျပ)

ပထမဆံုးအေနနဲ႔ ၾသဂုတ္ ၂၈၊ ၂၀၀၉ ေမာ္ဒန္သတင္းဂ်ာနယ္မွာ ပါတဲ့ ဘ၀ဇာတ္ခံု အဖံုဖံု က႑မွာ ပင္တိုင္ေရးေပးေနတဲ့ ဆရာေက်ာ္ရင္ျမင့္ရဲ႕ ေဆာင္းပါးအက္ေဆးနဲ႔ ဖြင့္လွစ္ပါမယ္ .. ဆရာေက်ာ္ရင္ျမင့္ကေတာ့ အဲ့ဒီ ေခါင္းစဥ္နဲ႔ က႑ေအာက္မွာ ... နာမည္ႀကီးသည္ျဖစ္ေစ မႀကီးသည္ျဖစ္ေစ ဘာသာလူမ်ိဳးမေ႐ြး ဆင္းရဲခ်မ္းသာမေ႐ြး လူပုဂၢိဳလ္တစ္ေယာက္ရဲ႕ Life အေၾကာင္းနဲ႔ ထိုပုဂၢဳိလ္ရဲ႕ how to struggle in life ကို အားက်အတုယူဖြယ္ရာျဖစ္ေအာင္ အင္တာဗ်ဴးခဲ့တာကို ေဆာင္းပါးအက္ေဆး ဆန္ဆန္ ေရးထားတာဘဲ ျဖစ္ပါတယ္။ လူတိုင္း လူတိုင္းမွာ အားလံုးရဲ႕အေတြးေတြထဲမွာေတာ့ “ေလာကမွာ ငါေလာက္ စိတ္ညစ္စရာေတြ၊ စိတ္မေက်နပ္စရာေတြ၊ စိတ္ဖိစီးမႈေတြ ေပါမ်ားမယ္ မထင္ဘူး” လို႔ ကိုယ္စီကိုယ္ငွ ေတြးေတာေနမိၾကမွာပါဘဲ .. ဒီစာေလးေတြကို လာဖတ္လိုက္ၾကပါ .. အလံုးစံု မေက်ပ်က္ရင္ေတာင္ အေတာ္အတန္ ေက်ပ်က္သြားရင္ျဖင့္ က်ေနာ္ တင္ေပးရက်ိဳးနပ္ပါၿပီ ... 


ပင္လယ္ေတြကို ျဖတ္သန္းလာသူ - ေက်ာ္ရင္ျမင့္

၁၉၄၇ ခုႏွစ္က ေတာင္သာၿမိဳ႕နယ္ ေအာင္သာ႐ြာမွာ ထန္းသမားမိသားစုက ဖြားျမင္ခဲ့တဲ့ ကိုေနေအာင္ (ကဗ်ာဆရာပိုင္စိုးေ၀)ဟာ လြတ္လပ္ေရးရခါစ တိုင္းျပည္ မၿငိမ္းခ်မ္းတဲ့ကာလမွာ လူစျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ သူလူလားမေျမာက္မီမွာပဲ သူ႔ဖခင္ကို ပ်ဴေစာထီးဆိုလား၊ အလံျဖဴဆိုလား လက္နက္ကိုင္တစ္စုက လွည္းေခ်ာေခၚသြားရာမွ ျပန္ေရာက္မလာေတာ့ဘူး။ ေသနတ္သံတစ္ခ်က္ ၾကားလိုက္ရၿပီးေနာက္ မနက္မွာ သူ႔ဖခင္အေလာင္းကို ေတြ႕ရတယ္။

သူတို႔အစ္ကိုႀကီးက သာသနာ့ေဘာင္၀င္မယ့္ ရည္႐ြယ္ခ်က္ကိုဖ်က္ၿပီး သူတို႔ကို ထန္းတက္ၿပီး ေကၽြးတယ္။ ဆရာပိုင္စိုးေ၀ကို သူ႔အစ္ကိုႀကီးက ဂႏၳ၀င္ရွစ္လံုးဘြဲ ကဗ်ာေလးေတြ သင္ေပးတယ္။ သူ႔အစ္ကိုလတ္ ရဟန္းေတာ္က ကိုပိုင္စိုးေ၀ကို မႏၱေလးေခၚသြားၿပီး ပညာသင္ေပးတယ္။

၁၉၇၃ခုႏွစ္မွာ မႏၲေလးပန္တ်ာေက်ာင္းမွာ သူက ညေစာင့္အလုပ္ကို ရတယ္။ တစ္ဖက္မွာ ဆယ္တန္း စာေမးပြဲကို ဇြဲေကာင္းေကာင္းနဲ႔ေျဖရင္း သူေအာင္ျမင္သြားတယ္။ ယခုအခ်ိန္မွာေတာ့ ဆရာပိုင္စိုးေ၀ဟာ ပန္တ်ာေက်ာင္းက ကဗ်ာနည္းျပဆရာ ရာထူးထမ္းေဆာင္ရာမွ အသက္ျပည့္ အၿငိမ္းစားယူခဲ့ပါၿပီ။ သူ႔သားသမီးေတြကလည္း သည္ေက်ာင္းမွာပဲ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္တာမို႔ သည္ေက်ာင္း၀င္းထဲမွာပဲ သူတို႔မိသားစု ေနထိုင္ဆဲျဖစ္တယ္။

ကဗ်ာဆရာရဲ႕အိမ္က အလြန္ေအးခ်မ္းတယ္။ အိမ္ေ႐ွ႕မွာနားေနေဆာင္ေလးရွိတယ္။ ခံုတန္းလ်ား၊ ခုတင္၊ စားပြဲ၊ ကုလားထိုင္ေတြရွိတယ္။ စားပြဲေပၚမွာ ေရေႏြးၾကမ္းအိုးရွိတယ္၊ ေတာင္သာ ထန္းလ်က္ရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အတူေနထိုင္ရင္း ေရာက္တတ္ရာရာေတြ ေျပာၾကတယ္။ ကိုပိုင္စိုးေ၀က အလ်ဥ္းသင့္တဲ့အခါ ကဗ်ာေတြကို ႐ြတ္ျပတယ္။ ဆယ္တန္းေအာင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ပန္တ်ာေက်ာင္းမွာ ဒရမ္၀မ္လုပ္တုန္း။ စာေပးစာယူနဲ႔ တကၠသိုလ္ဆက္တတ္တယ္။ ျမန္မာစာယူတယ္။ တတိယႏွစ္မွာ စာေမးပြဲေၾကးမသြင္းလို႔ တစ္ႏွစ္မေျဖလိုက္ရဘူး။ က်န္တဲ့ႏွစ္ေတြေတာ့ေျဖတယ္။ ေအာင္တယ္။

ကၽြန္ေတာ္ စာေပ၀ါသနာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အစ္ကိုႀကီးကေတာ့ စာေပ၀ါသနာပါတယ္ ဆိုတာကို အားေပးတယ္။ သူက စာေပ၀ါသနာပါတဲ့လူဆိုရင္ ဘာသာေရးစာအုပ္ေတြ ဖတ္လိမ့္မယ္။ ကုသိုလ္ရတဲ့ အလုပ္ေတြ လုပ္လိမ့္မယ္ေတြးတာကိုး၊ ကဗ်ာဆရာတို႔ ဘာတို႔ဆိုတာ ဘယ္လိုဟာဆိုတာ အစ္ကိုႀကီး သိပံုမရပါဘူး။

ကိုယ့္ဟာကိုယ္ စာေပ၀ါသနာပါတယ္လို႔ ျခစ္ျခဳတ္သာေျပာေနတာ၊ စာဘယ္မွာေရးသလဲ ေမးရင္ အဲဒီအခ်ိန္က (ရယ္လ်က္) အိမ္မွာေရးတယ္လို႔ ေျဖရမယ့္အေနအထားပါ။ ဘယ္မဂၢဇင္းမွာမွ ပံုႏွိပ္ ေဖာ္ျပခံရေသးတာ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ္ကလည္း ဘယ္ကိုမွ ျဖစ္ျဖစ္ေျမာက္ေျမာက္ မပို႔ေသးဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ေနတာက နန္းေ႐ွ႕ပန္တ်ာေက်ာင္းမွာဆိုေတာ့ ေရခံေျမခံေၾကာင့္ပဲလား မသိဘူး။ ေ၀၀ါးေနတဲ့ အာ႐ံုေတြကို စုစည္းမိတယ္။

ကိုပိုင္သ၊ ကိုသိုက္ထြန္းသက္၊ ကာတြန္းဆရာေငြလမင္း၊ ကိုသွ်ား၊ တဂိုးမ်ိဳး၊ ေ၀ခ်စ္ကို တို႔နဲ႔ တြဲျဖစ္တယ္။ ကိုပိုင္သနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အီေကြတာေအာ္သံဆိုတဲ့ လက္ေရးကဗ်ာစာအုပ္ကေလး ထုတ္ေတာ့ ေ၀ခ်စ္ကိုက ကူညီတယ္။ ပန္တ်ာေက်ာင္းမွာေနတုန္း အုပ္စိုး (ေဆးေက်ာင္းသား  ကို၀င္းျမင့္ထြန္း)နဲ႔ အေၾကာင္းျပဳၿပီး စာေရးဆရာမဂ်ဴး၊ အုပ္စိုးအမ်ိဳးသမီးမ ခင္စန္း၀င္းတို႔နဲ႔ ခင္မင္ ရင္းႏွီးရတယ္။ သူတို႔အားလံုး ဆရာ၀န္ေတြ ျဖစ္သြားၾကတယ္။

၁၉၇၇ခု ဇန္န၀ါရီ ၁ ရက္ေန႔ကစၿပီး တိုင္းရင္းေဆးသိပၸံေက်ာင္းမွာ လက္ေထာက္ စာၾကည့္တိုက္မွဴး အလုပ္ရတယ္။ ၂၀၀၃ခု ေအာက္တိုဘာလအထိ ႏွစ္အစိတ္ေက်ာ္ လုပ္ခဲ့တာ။ ကၽြန္ေတာ္ တိုင္းရင္းေဆးမွာ လုပ္ေနတဲ့ကာလမွာပဲ ကၽြန္ေတာ့္အစ္ကုိႀကီးလည္း ဆံုးတယ္။ အေမလည္းဆံုးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို လူတစ္လံုးသူတစ္လံုး ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ အစ္ကိုႀကီးဆံုးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ ခံစားရတယ္။ အေဖဆံုးေတာ့ အ႐ြယ္မေရာက္တေရာက္ အစ္ကိုႀကီးက ထန္းတက္ၿပီး ေကၽြးခဲ့တာပါ။ အစ္ကိုႀကီးက ထန္းေလွ်ာ (ထန္းပင္ေပၚက လိမ့္က်) ၿပီးဆံုးတာ။ “ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုး အတြက္ အ႐ြယ္မေရာက္ခင္ ထန္းလွီးသင္ခဲ့ရတဲ့ အစ္ကိုႀကီး ထန္းပင္ေပၚက ေဇာက္ထိုးက်၊ အနိစၥေရာက္ခံရၿပီ မဟုတ္လား၊ ကၽြန္ေတာ့္အစ္မ၊ အေမ့သမီးပိန္တာ႐ိုးေလး သားသမီး ခုနစ္ေယာက္ ေမြးၿပီးေတာ့ ဆင္းရဲမႈဒဏ္ မခံႏိုင္ထင္ရဲ႕ အနိစၥေရာက္ခဲ့ရၿပီ မဟုတ္လား အေမ”လို႔ ကၽြန္ေတာ္ သိမ္းစြန္ငွက္ အျပန္လမ္းမွာ ကဗ်ာေရးခဲ့ေသးတယ္။

ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမ ေဒၚေအးၾကည္နဲ႔က ကၽြန္ေတာ္ပန္တ်ာေက်ာင္းမွာ ညေစာင့္လုပ္တဲ့အခ်ိန္က ဖူးစာ ဆံုတာ။ သူ႔မိဘေတြက ပန္တ်ာေက်ာင္းက ၀န္ထမ္း။ သူက စႏၵရားသင္တန္း၊ အကသင္တန္းေတြ တက္တယ္။ ေဒၚေအးၾကည္ဟာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔အိမ္ေထာင္က်၊ ၁၉၇၈ခုေရာက္မွ ေတာင္ႀကီး ဆရာ အတတ္သင္ေကာလိပ္မွာ အကနည္းျပရာထူး အလုပ္ထြက္လိုက္တယ္။

ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး တစ္ခုေျပာရမယ္ဆိုရင္ တစ္ခါက သူ႔ေမာင္၀မ္းကြဲရဲ႕မိန္းမ အိမ္ကို အလည္ေရာက္လာတယ္။ သူ႔နာမည္က မာမာတဲ့။ ပခုကၠဴၿမိဳ႕က အလည္ေရာက္လာၿပီး အိမ္မွာ တည္းတာ တစ္လေလာက္ရွိၿပီ။ တစ္ညမွာ လွထြန္းေအာင္က ရန္ကုန္က ဧည့္သည္ေတြ အိမ္ေခၚခ် လာတယ္။ ကိုသင္းခိုင္၊ ကိုေအာင္ပြင့္၊ ျမင့္ဦးဦးျမင့္နဲ႔ မင္းသိုက္မြန္တို႔ ေလးဦး၊ ကဗ်ာဆရာေတြဆိုေတာ့ ဧည့္သည္ အမ်ိဳးသမီးကလည္း စိတ္၀င္စားတယ္။ သူက စာေပ၀ါသနာပါတာကိုး။ ျမင့္ဦးဦးျမင့္နဲ႔ စကား လက္ဆံုက်ၿပီး ဆရာ့ကိုေတြ႕ရတာ ၀မ္းသာေၾကာင္း၊ ဆရာ့ကဗ်ာေတြကို သေဘာက်ေၾကာင္း ႀကံဳရင္ မိတ္ဆက္ေပးပါဦး ေျပာေတာ့ ဆရာျမင့္ဦးဦးျမင့္ ဒုကၡေရာက္တာေပါ့။ ကိုယ့္အိမ္မွာ တစ္လေလာက္ တည္းခိုေနတဲ့ ကိုယ့္စာဖတ္ပရိတ္သတ္ကို ဆရာျမင့္ဦးဦးျမင့္ မိတ္ဆက္ေပးမွ သိရတယ္ဗ်ာ။ (ရယ္လ်က္)။

တိုင္းရင္းေဆးသိပၸံမွာ လုပ္ရတဲ့အလုပ္က စာအုပ္ေတြၾကားထဲ ေနခဲ့ရတာမို႔ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္တယ္။ တိုင္းရင္းေဆးမွာေနတုန္းက ရယ္စရာတစ္ခုလည္း ေျပာရဦးမယ္။ ကၽြန္ေတာ့္မ်က္စိ အနီးမႈန္ မ်က္မွန္ လုပ္ထားတယ္။ ကိုယ္စာၾကည့္ေနရင္ မိန္းမက ဆန္ေ႐ြးလို႔မရဘူး။ ဒါေပမယ့္ သူ႕ကိုပဲ ဦးစားေပး ရတာပါ။ သူ ဆန္ေ႐ြးၿပီးလို႔ မ်က္မွန္ခ်ထားရင္ ကိုယ္ စာဖတ္ရတယ္။ ဘာရယ္ မဟုတ္ပါဘူး။ မ်က္မွန္ေလး တစ္လက္ေတာင္ မလုပ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ မြဲေနၾကတာလား ဆိုေတာ့လည္း မဟုတ္ပါဘူး။ မလုပ္ျဖစ္တာပါ။ သူ႔အတြက္ မ်က္မွန္သက္သက္ လုပ္ေပးေလာက္ေအာင္ လိုအပ္ တယ္လို႔ ကိုယ္က မထင္ဘူးေလ။ (ရယ္လ်က္)။

၂၁ရက္ ၃လ ၈၆မွာ အေမဆံုးတယ္။ အေမဆံုးခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာဆရာျဖစ္ေနၿပီ။ အေမက ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေတြ ေရးေနတာကို သိသြားတယ္။ အေမ့စ်ာပနနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ခံစားခ်က္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္က ကဗ်ာ႐ွည္တစ္ပုဒ္ ေရးခဲ့တယ္။

“မေန႔က အေမဆံုးေၾကာင္း ေၾကးနန္းရေတာ့ ခရီးသြားဖို႔ ဇနီးမယားနဲ႔ တိုင္ပင္ ျပင္ရဆင္ရ ေငြ႐ွာရနဲ႔ေပါ့၊ ညေရာက္ေတာ့လဲ ရင္ထဲမေအး၊ ပူေဆြးေနဆဲမွာ ကေလးေတြက တီဗီြသြားၾကည့္ၾကသတဲ့၊ ေၾသာ္မင္းတို႔အဘြား ေသတဲ့ရက္၊ မင္းတို႔အတြက္ဘာမွ မခံစားရပါလားေနာ္၊ ငယ္ေသးတဲ့ ကေလးေတြပဲဆိုတာ တစ္က႑ေပါ့၊ ၿမိဳ႕ျပမွာေနတဲ့ အေမ့ေျမးကေလးေတြ အေမနဲ႔ တအား ေ၀းခဲ့ပါလားေပါ့ဆိုတဲ့ အေတြးေတြက ႏွလံုးသားထဲစူးနစ္၊ တကယ့္ကိုပါပဲ၊ ဘ၀ဆိုတာကိုလဲ မေက်မနပ္ ျဖစ္ရျပန္ေပ့ါ အေမ”

၂၀၀၃ခုႏို၀င္ဘာလမွာ ကဗ်ာနည္းျပဆရာအျဖစ္ ပန္တ်ာေက်ာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ေျပာင္းခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀က ထန္းသမားကေမြးတာ၊ ထန္းသမားေလာက္ပဲ ျဖစ္ရမယ့္လူ။ အလြန္ဆံုး ဆယ္တန္းေလး ေအာင္ၿပီး ေျမတိုင္းစာေရးေလာက္ လုပ္ရမယ့္သူ။ ဒါေပမယ့္ အေမနဲ႔အစ္ကိုႀကီးကေရာ ကၽြန္ေတာ့္ကို အားေပးခဲ့ၾကတယ္။ ဆယ္တန္းေအာင္ေတာ့လည္း ေျမတိုင္းစာေရး ၀င္လုပ္ပါလားလို႔ ဘယ္သူကမွ မေျပာခဲ့ၾကဘူး။ ကၽြန္ေတာ္က ကဗ်ာဆရာလုပ္ခ်င္တာကိုလည္း အားေပးခဲ့ၾကတယ္။ အေမနဲ႔ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမေတြေရာ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမေရာေပါ့။

ခုေနာက္ပိုင္းမွာ မထင္မွတ္ဘဲ ေလာကဓံကို ေသာပစ္လိုက္ခ်င္တဲ့ စိတ္ေတြရွိေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အမ်ားဆံုး ေရးခ်င္တာက tragedy (အလြမ္းဇာတ္၊ အေဆြးဇာတ္၊ ကံဆိုးမိုးေမွာင္က်တဲ့ အျဖစ္) ကို နင့္ေနေအာင္ Satire (သေရာ္စာ) နဲ႔ပို႔ခ်င္တာ။ သည္ေက်ာင္း (ပန္တ်ာေက်ာင္း)ထဲက မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ရဲ႕ အေဖေသတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး “နီလာတိုး အေဖ ေသဆံုးျခင္း” ကဗ်ာကို ေရးရာမွာ နီလာတိုးအေဖဟာ သူကိုယ္တိုင္ တကယ္ေသေၾကာင္း သက္ေသျပႏိုင္ခဲ့လို႔ ၾကာနီကန္သုသာန္ကို ေ႐ွာေ႐ွာ႐ွဴ႐ွဴ သြားခြင့္ရတယ္၊ လိုက္ပို႔သူေတြ ကားတန္းႀကီး မရွည္လ်ားပါဘူး၊ အေဖကိုခ်စ္တဲ့ အျခားအေဖေတြရဲ႕ အျခားသားသမီးေတြလိုပါပဲ နီလာတိုးငိုတယ္။ တက္ၿပီးေမ့သြားတယ္။ ၀ိုင္းေပြ႕ၾကတယ္၊ ရင္ကိုဖိၾကတယ္၊ အားရပါးရ ငို႐ွာမေပါ့ေလ၊ ေနာက္အေဖတစ္ေယာက္ ေသစရာမွ မရွိေတာ့တာပဲ၊ ဒါနဲ႔ နီလာတိုး ငိုျပန္တယ္” လို႔ေရးခဲ့တယ္။
ေမာ္ဒန္သတင္းဂ်ာနယ္၊ ၂၈ ၾသဂုတ္ - ၂၀၀၉။


* * * * * * * * * *


ဓါတ္ပံု - STL


ဓါတ္ပံု - STL


ဓါတ္ပံု - STL

2 comments:

ဂ်စ္တူး ( မံုရြာ ) said...

ဆရာမဂ်ဴး၏ ပထမဆံုး ပံုႏွိပ္စာမူျဖစ္သည့္ ရာဇ၀င္ထဲမွာ ေမာင့္ကို ထားရစ္ခဲ့ ၀တၳဳတိုသည္ ပထမဆံုးပံုနွိပ္စာမူမျဖစ္နိုင္ပါ။ အမွတ္တရ သည္သာ
ဆရာမဂ်ဴး၏ ပထမဆံုး ပံုနွိပ္စာမူျဖစ္ပါသည္။၁၉၈၇ စက္တင္ဘာလ တြင္
အင္ၾကင္းျမိဳင္စာေပ မွစာမူၾကိုတင္ခြင္ ့ျပဳအမွတ္(၁၇၇)ျဖင့္ထုတ္ေဝခဲ ့ပါသည္။
အမွတ္မမွားေစရန္ေရးခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ေလးစားစြာျဖင့္
ဂ်စ္တူး(မံုရြာ)

heinhtikezan said...

ကိုဂ်စ္တူး(မံုရြာ)ခင္ဗ်ား...
ဂ်ဴးရဲ႕ ပထမဆံုးပံုႏွိပ္စာမူဟာ "ရာဇ၀င္ထဲမွာ ေမာင့္ကို ထားရစ္ခဲ့" ၀တၳဳတိုဆိုတာမွန္ပါတယ္... "ရာဇ၀င္ထဲမွာ ေမာင့္ကို ထားရစ္ခဲ့" ၀တၳဳတို ေပါင္းခ်ဳပ္စာအုပ္ကို ေျပာတာမဟုတ္ပါဘူး..ပံုနွိပ္စာမူဆိုတာ...ပံုႏွိပ္ေဖာ္ျပခံရတဲ့ စာမူကိုဆိုလိုတာျဖစ္ပါတယ္..(Printed..ျဖစ္တာကိုေျပာတာပါ..). ပိုရွင္းေအာင္ေျပာရရင္...Magazine မွာေဖာ္ျပခံရတာကိုေျပာတာပါ...(အဲ..ပထမဆံုး လံုးခ်င္းစာအုပ္ကေတာ့ "အမွတ္တရ" ေပါ့ဗ်ာ...) "ရာဇ၀င္ထဲမွာ ေမာင့္ကို ထားရစ္ခဲ့" ဆိုတဲ့စာသားဟာ အဲဒီအခ်ိန္က ကဗ်ာဆရာ "ေနမင္းပိုင္စိုး" ခု "ပိုင္စိုးေ၀" ရဲ႕ ကဗ်ာထဲက စာသားပါ...

Post a Comment