20.2.11

ေသလြန္ျပီးေနာက္ ၊ စန္းစန္းဦး။ Beyond Death By Kawabata

ေသလြန္ျပီးေနာက္

စန္းစန္းဦး။ Beyond Death By Kawabata


သရုပ္ေဖာ္ပန္းခ်ီ - မ်ဳိးညြန္႔

အဘိုးအိုတစ္ေယာက္ႏွင့္ မိန္းမငယ္တစ္ေယာက္ လမ္းေလွ်ာက္လာေနၾကသည္။

မည္သည့္ဘက္ကပင္ ၾကည့္ၾကည့္ ထိုစံုတြဲကို ၾကည့္ရသည္မွာ တမ်ဳိးျဖစ္ေနသည္။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ အသက္မ်ားမွာ အႏွစ္ေျခာက္ဆယ္ေလာက္ ကြာျခားပံုရသည္။ သို႔ေသာ္ ဤမွ် အသက္ ကြာျခား ေနျခင္းကို သူတို႔စိတ္ထဲ နည္းနည္းေလးမွ် ဂရုစိုက္ပံုမရ။သူတို႔သည္ ခ်စ္သူမ်ားကဲ့သို႔ ပူးကပ္စြာ ေလွ်ာက္လာၾကသည္။ အဘိုးအိုမွာ နားေလးေနသည္။ မိန္းမငယ္ ေျပာသမွ် မၾကားရသေလာက္ပင္။ မိန္းမငယ္သည္ အျဖဴေရာင္ ျမားငယ္ပံုေလးမ်ားပါသည့္ ခရမ္းေရာင္ ကီမိုႏိုကို ၀တ္ထားသည္။ ကီမိုႏိုေအာက္ပိုင္းမွာ အနီေရာင္သမ္းသည့္ မရမ္းေရာင္ ဟာကမာ က ဖံုးထားသည္။ သူမ၏ အက်ႌလက္မ်ားမွာ ရွည္လြန္းေနသည္။ အဘိုးအိုကေတာ့ လယ္ထဲသို႔ ေပါင္းႏႈတ္သြားမည့္ လယ္သူမ ၀တ္စံုမ်ဳိးကို ၀တ္ထားသည္။ သို႔ေသာ္ အလုပ္လုပ္ရာတြင္ ၀တ္ရသည့္ လက္အိတ္၊ ေျခအိတ္မ်ားကိုမူ ၀တ္မထား။ သူ၏ ခ်ည္ရွပ္အက်ႌႏွင့္ ေဘာင္းဘီမွာ မိန္းမတစ္ေယာက္၏ ၀တ္စံုႏွင့္ တူေနသည္။ ေဘာင္းဘီမွာ သူ၏ အရိုးေငါေနေသာ ခါးပတ္လည္တြင္ ပြလြန္းေနသည္။ သူတို႔စံုတြဲ၏ ေရွ႕မလွမ္းမကမ္း ျမက္ခင္းေပၚတြင္ ခပ္ျမင့္ျမင့္ သံဆန္ခါ ျခံစည္းရိုးတစ္ခု ရွိေနသည္။ ထိုျခံစည္းရိုးမွာ သူတို႔ သြားရမည့္လမ္းကို ပိတ္ထားေသာ္လည္း သူတို႔ကို ၾကည့္ရသည္မွာ ၄င္းကို နည္းနည္းမွ် ဂရုျပဳမိဟန္မရွိ။ ေျခလွမ္းနည္းနည္းေလးမွ် မတြန္႔ဘဲ သူတို႔သည္ ျခံစည္းရိုးကို တည့္တည့္ျဖတ္၍ ေလွ်ာက္သြားၾကသည္။ သူတို႔ ေရြ႕သြားပံုမွာ ေလျပည္ေလး တစ္ခုလိုပင္။

အျခားတစ္ဖက္ကို ေရာက္သြားမွ မိန္းမငယ္က ျခံစည္းရိုးကို သတိျပဳမိသြားပံုရသည္။

"ရွင္" သူမက ေမးခြန္းမ်ားႏွင့္ ျပည့္ေနသည့္ မ်က္လံုးႏွင့္ အဘိုးအိုကို စိုက္ၾကည့္လ်က္ "ရွင္လည္း ဒီျခံစည္းရိုးကို ျဖတ္ေလွ်ာက္ႏိုင္တယ္ေနာ္၊ ဟုတ္တယ္မဟုတ္လား ရွင္တာရို"

အဘိုးအိုက မၾကား။ သို႔ေသာ္ သံဆန္ကာကုိ ဆတ္ကနဲ ဆြဲကိုင္ျပီး စတင္ လႈပ္ယမ္းေတာ့သည္။ "ဒီ ေသာက္သံုးမက်တဲ့ဟာ၊ ဒီေသာက္သံုးမက်တဲ့ဟာ" အဘိုးအိုက က်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ ေအာ္ဟစ္ေနသည္။ ထို႔ေနာက္ ျခံစည္းရိုးကို အတင္းတြန္းေနသည္။ ျခံစည္းရိုးမွာ အံ့အားသင့္ဖြယ္ အေ၀းသို႔ ေရြ႕ထြက္သြားေတာ့သည္။ အဘိုးအိုမွာ ဒယီးဒယိုင္ ျဖစ္သြားျပီး ျခံစည္းရိုးကို လွမ္းဆြဲထားလိုက္သည္။ သူ႔ခႏၶာကိုယ္မွာ ေရွ႕သို႔ ငိုက္က်သြားသည္။

"သတိထား ရွင္တာရို၊ ရွင္ဘာျဖစ္သြားတာလဲ"

မိ္န္းမပ်ဳိက ေအာ္လိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ အဘိုးအို၏ ကိုယ္အေပၚပိုင္းကုိ အေနာက္မွ ထိန္းကိုင္ေပးရန္ ဖ်တ္ဆို ေျပး၀င္သြားသည္။ "ရျပီ၊ ရွင့္လက္ေတြကို ျခံစည္းရိုးက လႊတ္လိုက္လို႔ရျပီ" ထို႔ေနာက္ သူမက ဆက္ျပီး "ရွင္ဘယ္ေလာက္ ေပါ႔ပါးသြားလိုက္သလဲ"

ေနာက္ဆံုးတြင္ အဘိုးအိုမွာ ျပန္ျပီး မတ္မတ္ရပ္ႏိုင္သြားသည္။ သူ႔မွာ ေမာဟိုက္သြား၍ သူ႔ပခံုးမွာ နိမ့္လိုက္ ျမင့္လိုက္ႏွင့္။

"ေက်းဇူးပါပဲကြာ" အဘိုးအိုက ေျပာလိုက္ရင္း ေနာက္တစ္ဖန္ သံဆန္ခါကို ဆုပ္ကိုင္လိုက္ျပန္သည္။ သည္တစ္ခါတြင္ လက္တစ္ဖက္ႏွင့္ ဖြဖြကေလးသာ ကိုင္ေတာ့သည္။ ထုိ႔ေနာက္ နားေလးသူမ်ား၏ အက်င့္အတိုင္း စကားကုိ က်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ ဆက္ေျပာေနသည္။

"ေနကုန္ေနခန္း ငါ ဒီျခံစည္းရိုးရဲ႕ တစ္ဖက္မွာ ေဂါက္သီးေတြကို လိုက္ေကာက္ေပးဖူးတာေပါ့။ ဒါဟာ တစ္ဆယ့္ ခုႏွစ္ႏွစ္လံုးလံုး ငါ လုပ္ခဲ့ရတဲ့ အလုပ္ေပါ႔ကြာ"

"တစ္ဆယ့္ ခုႏွစ္ႏွစ္ထဲလား၊ ဒါက သိပ္အၾကာၾကီးမွ မဟုတ္တာ" မိန္းမငယ္က ဆိုသည္။

"သူတို႔က ေဂါက္သီးကို ရိုက္ခ်င္တဲ့ဘက္ ရိုက္ၾကတာ၊ ေဂါက္သီးေတြက သံဆန္ခါကို ၀င္ရိုက္မိတာနဲ႔ အသံတစ္သံ ထြက္လာေတာ့တာပဲ၊ ဒီအသံ ထြက္လာျပီဆိုရင္ ငါလည္း ေခါင္းကို ၀ပ္ထားလိုက္တာပဲ။ အဲဒီအသံေတြကို ရင္းႏွီးသြားတဲ့အထိ ဆိုပါေတာ့။ အဲဒီ အသံေတြေၾကာင့္ေပါ႔၊ ငါ႔နားေတြ ထိုင္းကုန္ခဲ့ရတာ၊ ဒီေသာက္သံုးမက်တဲ့ဟာ"

သံဆန္ခါ ျခံစည္းရိုးမွာ ေဂါက္သီးေကာက္သူမ်ားကို အကာအကြယ္ေပးရန္ လုပ္ထားျခင္းျဖစ္သည္။ ျခံစည္းရိုးေအာက္ေျခတြင္ ဘီးေလးလံုးမ်ားပါရွိသည့္အတြက္ ေဂါက္ရိုက္ေလ့က်င့္ကြင္းအတြင္း လိုသလို ေရႊ႕ယူႏိုင္သည္။ ေဂါက္ေလ့က်င့္ကြင္းျပင္ႏွင့္ ေဂါက္ရိုက္သည့္ ေနရာကို သစ္ပင္တန္းတစ္ခုက ျခားထားသည္။ သစ္ပင္မ်ားမွာ ထိုေနရာတြင္ သဘာ၀အတိုင္း ေပါက္ေနခဲ့သည့္အတြက္ သစ္ပင္တန္းမွာ မညီမညာျဖစ္သည္။ ဤေနရာတြင္ရိွေသာ ေတာတန္းၾကီးကို ေဂါက္ေလ့က်င့္ကြင္း အျဖစ္ ေျပာင္းလဲပစ္ခဲ့စဥ္က ထုိသစ္ပင္မ်ားကို ခ်န္ထားခဲ့ၾကျခင္းျဖစ္သည္။

အဘိုးအိုႏွင့္ မိန္းမငယ္မွာ ထိုျခံစည္းရိုးအနားမွ ခြာ၍ ဆက္ေလွ်ာက္လာၾကသည္။

"ရွင္ ဒီလို ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ လႈိင္းပုတ္သံေတြ ၾကားမွာေပါ႔" မိန္းမငယ္က ေျပာလိုက္သည္။ သူမ ေျပာတာကို အဘိုးအို အေသအခ်ာ ၾကားေစရန္ သူမ ပါးစပ္ကုိ အဘိုးအို၏ နားအနားကပ္၍ ထပ္ကာ ေျပာလိုက္ျပန္သည္။

"ရွင္ ဒီလို ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ လႈိင္းပုတ္သံေတြကို ၾကားမွာေပါ႔"

"ဘာေျပာတယ္" အဘိုးအိုက ေျပာရင္း သူ၏ မ်က္လံုးမ်ားကို မိွတ္လိုက္သည္။ "မီဆာကို၊ မင္းရွဴထုတ္လိုက္တဲ့ ေလကေလးက ခ်စ္စရာေကာင္းလိုက္တာ ဟိုတုန္းကလိုပါပဲလား"

"ရွင္ ဒီလို ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ လႈိင္းပုတ္သံေတြ မၾကားရဘူးလား"

"လိႈင္းေတြ - လိႈင္းေတြလို႔ မင္းေျပာလိုက္သလား၊ ျပီးေတာ့ ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္၊ ဟုတ္လား၊ မင္းကိုယ္တိုင္ ဒီလိႈင္းေတြထဲမွာ နစ္ေသခဲ့ျပီးမွေတာ့ ဘယ္လိုလုပ္ ဒီလိႈင္းေတြက မင္းအတြက္ ခ်စ္စရာ ေကာင္းမွာတဲ့လဲ"

"အို သိပ္ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္။ ကၽြန္မေလ ႏွစ္ေပါင္း ငါးဆယ့္ငါးႏွစ္ၾကာျပီးမွ ကၽြန္မအိမ္ကို ျပန္ေရာက္လာေတာ့ ရွင္လည္း အိမ္ကို ျပန္ေရာက္ေနတာ ေတြ႔ရျပီ။ အားလံုး အိပ္မက္လိုပါပဲလား" သူမ ေျပာလိုက္ေသာ စကားကုိ အဘိုးအိုက မၾကားႏိုင္။ သို႔ေသာ္ သူမက ဆက္ေျပာေနသည္။

"ကၽြန္မ ကိုယ့္ဘာသာ ပင္လယ္ထဲ ခုန္္္ခ်ခဲ့တာဟာ ကၽြန္မအတြက္ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ကၽြန္မ ရွင့္ကို အျမဲတမ္း ခ်စ္ေနႏိုင္ခဲ့တာ။ ျပီးေတာ့ အျမဲတမ္းပဲ ခ်စ္ႏိုင္ဦးမွာ။ အဲဒီလိုပဲ ကၽြန္မေသတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာင္ ရွင့္ကို ခ်စ္ေနခဲ့တယ္။ ဒါေတြအျပင္ ကၽြန္မ မွတ္ထားတာေတြ၊ မွတ္မိေနခဲ့တာေတြ အားလံုးဟာ အသက္ တစ္ဆယ့္ ခုႏွစ္ႏွစ္မွာ အဆံုးသတ္ခဲ့တာပဲ။ ကၽြန္မအေနနဲ႔ေတာ့ ရွင္ဟာ အျမဲတမ္းငယ္ရြယ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနမွာပဲ။ ရွင့္အတြက္ ဒီလိုပါပဲ ရွင္တာရို။ ကၽြန္မဟာ အသက္ တစ္ဆယ့္ခုႏွစ္ႏွစ္မွာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ သတ္မေသခဲ့ဘူး ဆုိပါေတာ့။ ျပီးေတာ့ ရွင္ကလည္း ဒီကို ျပန္လာျပီး ကၽြန္မကို ေတြ႔ဖို႔လာမယ္ဆိုရင္ ရွင္ေလ အသက္ၾကီးျပီး အရုပ္ဆိုးတဲ့ မိန္းမအိုၾကီးကိုပဲ ရွင္ေတြ႔ရမွာေပါ႔။ အုိ ဘယ္ေလာက္ ေၾကာက္စရာ ေကာင္းလိုက္သလဲ။ ကၽြန္မေတာ့ ရွင့္ကို ထြက္ေတြ႔ရဲမွာ မဟုတ္ဘူး"

"ငါ တိုက်ဳိကို သြားခဲ့တယ္" အဘိုးအိုက နားေလးသူ တစ္ေယာက္၏ မပီမသအသံျဖင့္ စကားေျပာသည္။ "ဒါေပမယ့္ အဲဒီကေန ဘယ္မွ ထြက္မသြားႏိုင္ခဲ့ဘူး။ ဒီေတာ့ ငါအိမ္ျပန္ခဲ့တယ္။ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ျဖစ္ေနတဲ့ အဘိုးအိုတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ေပါ႔။ ငါ ေဂါက္ကြင္းမွာ အလုပ္တစ္ခု ရခဲ့တယ္။ အဲဒီ ေဂါက္ကြင္းက ပင္လယ္ျပင္ကို မ်က္ႏွာျပဳထားတယ္။ အဲဒီ ပင္လယ္ျပင္မွာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ဟာ သူ႔ရဲ႕ ပူေဆြးေၾကကြဲမႈေတြေၾကာင့္ ေရထဲကို ခုန္ခ်သတ္ေသခဲ့ဖူးတယ္။ သူတို႔က သူမကို ငါနဲ႔ ေနာက္ထပ္ေတြ႔ခြင့္ မျပဳေတာ့ဘူးဆိုတဲ့ ေနာက္မွာေပါ႔။ ငါက သူတို႔ကို ေတာင္းပန္ခဲ့တယ္။ အဲဒီ ေဂါက္ကြင္းမွာ ငါ႔ကို ငွားဖို႔ေပါ႔။ သူတို႔က ငါ႔ကို သနားခဲ့ၾကတယ္။"

"ကၽြန္မတို႔ အခု ရွင့္မိသားစုေတြ ပိုင္ခဲ့ဖူးတဲ့ ေျမေပၚ ေရာက္ေနျပီေလ ရွင္တာရို"

"ေဂါက္ေလ့က်င့္ကြင္းထဲမွာ ေဂါက္သီးေတြကို လိုက္ေကာက္ဖို႔၊ ငါလုပ္ႏိုင္ခဲ့တာကေတာ့ ဒါပါပဲေလ။ ငါ႔ခါးေတြဟာ ကိုက္ခဲလာခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ ငါ ဆက္လုပ္ခဲ့တယ္။ အဲဒီေနရာမွာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ဟာ ငါ႔အတြက္ေၾကာင့္ ပင္လယ္ထဲကို ခုန္ခ်သြားခဲ့တယ္ေလ။ ခုန္ခ်သြားတဲ့ ေခ်ာက္ကမ္းပါးၾကီးက ဒီနားေလးတင္။ ဒီေတာ့ ငါ႔လို သက္ၾကားအို တစ္ေယာက္ေတာင္ အဲဒီကို ေရာက္ေအာင္သြားျပီး ခုန္ခ်၊ အဲဒီလိုပဲ အျမဲေတြးေနခဲ့တယ္ကြာ။"

"မလုပ္နဲ႔ ရွင္တာရို၊ ရွင္က အေသအခ်ာ ဆက္ အသက္ရွင္ေနစမ္းပါ။ ရွင္မရွိေတာ့ဘူးဆိုရင္ ဒီေလာကၾကီးမွာ ကၽြန္မကို အမွတ္ရေနမယ့္ တစ္ေယာက္တည္းေသာသူ ရွိေတာ့မွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ဒီေနာက္ေတာ့ ကၽြန္မလည္း တကယ့္ကို ေသသြားေတာ့မွာပဲ" မိန္းမပ်ဳိက ဤသို႔ေျပာရင္း အဘိုးအိုနားသို႔ ပူးကပ္လိုက္သည္။ သို႔ေသာ္ အဘိုးအိုကေတာ့ သူမေျပာတာကို မၾကား။

အဘိုးအိုကလည္း သူမကို ေပြ႔ဖက္ထားလိုက္သည္။ "ဟုတ္တယ္ အတူတူ ေသၾကရေအာင္။ မင္းနဲ႔ငါ အခုခ်ိန္မွာေလ၊ မင္းက ငါ႔ကုိ မင္းနဲ႔ အတူေခၚသြားဖို႔ ေရာက္လာတာ မဟုတ္လား။ ဟုတ္တယ္ မဟုတ္လား"

"ကၽြန္မတို႔ အတူတူ၊ ဟုတ္လား။ ဟင့္အင္း၊ ရွင္ဆက္ျပီး အသက္ရွင္ေနစမ္းပါ။ ေက်းဇူးျပဳျပီး ကၽြန္မအတြက္ ရွင္ ဆက္ျပီး အသက္ရွင္ေနပါ။"

မိန္းမပ်ဳိသည္ အဘိုးအို၏ ပုခံုးေပၚမွ ေခါင္းကို ျပန္ေထာင္လိုက္ျပီး ေရွတည့္တည့္သို႔ ၾကည့္ေနသည္။ သူမ၏ အသံမွာ လႈပ္လႈပ္ရွားရွား ျဖစ္လာသည္။
"ၾကည့္စမ္း၊ ဒီသစ္ပင္ၾကီးေတြက အခုထိ ဒီမွာ ရွိတုန္းပါပဲလား။ သူတုိ႔ သံုးပင္စလံုး ဟိုအရင္က အတိုင္းပါပဲလား။ သူတို႔ေတြဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ဟိုတုန္းက ေပ်ာ္ခဲ့တဲ့ရက္ေတြကို အမွတ္ရေအာင္ လုပ္ေနလိုက္တာ"

သူမက ညႊန္ျပလိုက္သျဖင့္ အဘိုးအိုလည္း သစ္ပင္ၾကီး သံုးပင္ရွိရာသို႔ လွည့္ၾကည့္လိုက္သည္။

"ေဂါက္ရိုက္တဲ့ သူေတြက ဒီသစ္ပင္ေတြကို သိပ္ေၾကာက္ၾကတယ္" အဘုိးအိုက ေျပာလိုက္သည္။ "သူတို႔က ဒီသစ္ပင္ေတြကို ခုတ္ပစ္ခ်င္တယ္။ သူတို႔ အေျပာကေတာ့ ဒီ အပင္ၾကီးေတြဆီက ေမွာ္အစြမ္းတစ္ခုခုက ေဂါက္သီးေတြကို ဆြဲယူေနသလိုလို ရိုက္လိုက္တဲ့ ေဂါက္သီးေတြဟာ အျမဲတမ္း ညာဘက္ကို ေရာက္ေရာက္သြားတယ္တဲ့။"

"သိပ္မၾကာခင္ ဒီေဂါက္သီးရိုက္တဲ့လူေတြ ေသကုန္ၾကမွာပဲ။ ဒီအပင္ၾကီးေတြထက္ကို ေစာျပီး ေသၾကမွာ။ အပင္ၾကီးေတြကေတာ့ ရာစုႏွစ္နဲ႔ကုိခ်ီျပီး ရွင္ေနၾကမွာပဲ။ သူတို႔က လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဘ၀သက္တမ္းဟာ ဘယ္ေလာက္ တိုေတာင္းတယ္ဆိုတာ မသိလို႔ ဒီလို အေျပာမ်ိဳး ေျပာၾကတာပဲ"

"ငါ႔ရဲ႕ ဘိုးေဘးဘီဘင္ေတြက ဒီအပင္ေတြကို ႏွစ္ရာနဲ႔ကိုခ်ီျပီးေတာ့ ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့ၾကတာပဲ။ ဒါ႔ေၾကာင့္ ဒီေျမေတြကို ေရာင္းေတာ့ ကတိတစ္ခု ေတာင္းထားခဲ့တယ္။ ဒီအပင္ၾကီးေတြကို ခုတ္မပစ္ပါဘူး ဆိုတာကိုပဲ"

"အဲဒီေနရာဆီ သြားၾကရေအာင္" မိန္းမပ်ဳိက တိုက္တြန္းလိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ ယိမ္းယိုင္ေနေသာ အဘိုးအိုကို လက္ဆြဲ၍ သစ္ပင္ၾကီးရွိရာဘက္သို႔ ဦးေဆာင္ေခၚသြားသည္။

သူမက အပင္ၾကီးမ်ားထဲမွ တစ္ပင္၏ ပင္စည္ထဲသို႔ ျဖတ္ေလွ်ာက္၀င္သြားရာ အဘိုးအိုက သူမကဲ့သို႔ လိုက္၀င္ခဲ့သည္။

အိုး ..... သူမက အဘိုးအိုကို တအံ့တၾသ ေငးစိုက္ၾကည့္ေနသည္။ "ရွင္ေရာ ေသသြားျပီလား ရွင္တာရို၊ ရွင္ေရာ ဘယ္တုန္းက ရွင္ေသသြားခဲ့သလဲ"

အဘိုးအိုက ဘာမွ် ျပန္မေျဖ။

"ရွင္ေသျပီ၊ ရွင္ တကယ့္ကို ေသသြားျပီ၊ ဟုတ္တယ္ မဟုတ္လား။ ကၽြန္မ စဥ္းစားေနတာက ကၽြန္မတို႔ဘာေၾကာင့္ ေသျပီးသူေတြရဲ႕ တိုင္းျပည္မွာ ျပန္မဆံုၾကတာလဲလို႔။ ကဲ အခု ရွင္ တကယ္ေသ မေသ ၾကည့္ရေအာင္၊ ရွင္ဟာ တကယ္ေသျပီဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္မနဲ႔ အတူတူ သစ္ပင္ၾကီးထဲကို ၀င္ၾကမယ္"

အဘိုးအိုႏွင့္ မိန္းမငယ္မွာ အပင္ၾကီး၏ ပင္စည္ထဲသို႔ ၀င္ေရာက္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားခဲ့သည္။ သူတို႔ ဘယ္ေသာအခါမွ ျပန္မထြက္လာၾကေတာ့ပါ။

ညေနခင္း၏ အေရာင္သည္ သစ္ပင္ၾကီးမ်ား အေနာက္ဘက္ရွိ ခ်ံဳႏြယ္မ်ားအေပၚသို႔ ့ျပန္႔က်လာသည္။ ပင္လယ္ျပင္မွ အသံမ်ား ထြက္ေပၚလာသည့္ေနရာ မိုးကုပ္စက္၀ိုင္းမွာ နီေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ အေရာင္ထဲတြင္ မႈန္၀ါးသြားခဲ့ျပီ။

စန္းစန္းဦး။
Beyond Death By Kawabata
ပင္လယ္ မဂၢဇင္း တြင္လည္း ေဖာ္ျပခဲ့ပါသည္။
၁၉၉၄ ဒီဇင္ဘာ ၊ ေအဇက္စာေပ ၊ ပထမအၾကိမ္ ၊ စာမ်က္ႏွာ  ၉ - ၁၈။
ဘာသာျပန္ဆိုခဲ့သည့္ လူငယ္ အမ်ိဳးသမီး ဆရာ၀န္ျဖစ္သူ စန္းစန္းဦးထံ ဤစာျဖင့္ ခြင့္ေတာင္းပါသည္။

http://www.facebook.com/pages/Kawabata-Yasunari/107817069251822
http://en.wikipedia.org/wiki/Yasunari_Kawabata
http://www.kirjasto.sci.fi/kawabata.htm


မ်က္ႏွာဖံုး ပန္းခ်ီ - မ်ဳိးညြန္႔

No comments:

Post a Comment